ny design?

Ny design efter bara 3 timmar med bloggen, är inte det ganska bra?
Det är tack vare Anton jag fick ny design så fort, hade inte han hjälpt mig hade den aldrig blivit ny!? för jag kan inte göra designer, eventuellt header..

Jaja, idag har det varit som en helt vanlig dag.. Skolan & prata med underbar älskling i telefonen. Ajuste, förut snackade jag lite med Anton på facebook och han frågade mig hur länge jag och dennis hade varit tillsammans, satt och räkna.. rätt coolt faktiskt, 1 år, 1 månad och 1 dag ;o tiden går så jäklans fort nu..

Om lite mindre än 1 månad fyller jag 18 år och det firas dagen efter med några fina vänner på Silja Galaxy! Det kommer bli så sjukt najs ju! :) Kommer säkert skriva mera om det när det närmare & när vi har varit på kryssningen kommer det säkert komma ut en massa bilder!

Har ingen aning om vad man kan skriva i första inlägget.. Menmen, har gjort ett nytt försök med att skaffa blogg och verkligen använda den till rätta! Ni läser om ni vill, annars äre bara tagga!

PUSS/ M


(bilden är kanske ett år gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0